pühapäev, 15. detsember 2019

Viies nädal Riminis


Meie viimane nädal Riminis on kahjuks juba läbi. Sellel nädalal sain ma lisaks hommikusöögile teenindada ka kaks korda õhtusöögi ajal.
Esimesel korral oli ettetellitud menüü niiet ma sain viia toite lauda ja taldrikuid koristada.




Teisel korral oli buffet niiet siis ma jälgisin, et toite oleks alati ja koristasin samuti taldrikuid, kui kliendid olid lõpetanud söömise.





Enne lahkumist jätsin hüvasti oma toreda tiimiga. Nad tegid mulle isegi väikese hüvastijätukingi.


Neljapäeval käisime viimast korda Sistema Turismo kontoris ja viisime ära dokumendid.
Pühapäeval oli vaja vara ärgata ja sõit Bologna lennujaama võis alata.


See kogemus, mis välipraktikalt sain oli imeline. Ma tutvusin uue kultuuriga ja kohtasin imelisi uusi inimesi. Ma tahan kindlasti ühel päeval Riminit uuesti külastada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar